Metodiskie materiāli

Barboletas attīstošās metodes

Kalnsētas pamatskolas pedagogi: Inese Kalneniece un logopēde Ieva Saulesleja – Homane apguva Barboletas attīstošo metodi un izmanto darbā  ar skolēniem.

Barboletas attīstošās metodes pamatā ir līdzsvars (darbošanās uz līdzsvara platformām), kustību koordinācija un sajūtas. Ar metodes palīdzību bērns ātrāk un produktīvāk apgūst mācību vielu, jo tiek maksimāli koncentrēta uzmanība uz notiekošo šeit un tagad. Tiek stimulētas abas smadzeņu puslodes un nodrošināta sadarbība starp abām smadzeņu puslodēm, kas nenotiek, ja bērns mācās klasiskā sēdus pozīcijā. Metodi radīja Baiba Blomniece-Jurāne 2016.g. https://barboleta.lv/
Logopēde Ieva Saulesleja-Homane  izstrādāja  metodisko materiālu logopēdijas nodarbībām darbam ar Barboletas attīstošo platformu – VĀRDI PARONĪMI. Mērķis: diferencēt īsos un garos patskaņus.  Metodiskajā materiālā ietilpst attēli un vārdi katram patskaņu pārim, koka burti (drukāti, rakstīti) vārdu salikšanai.  Norādījumi uzdevuma veikšanai.

Plašāka informācija zvanot Ievai Sauleslejai-Homanei pa tālr.: 26142536.


Barboletas metodes izmantošana mācību procesā. Ar metodes palīdzību skolēns ātrāk un produktīvāk apgūst mācības stundas vielu.


Vizuālās mākslas stundā 4.klases skolēni izmantoja virtuālās brilles,lai iepazītu virtuāli pasauli un iepazītu telpiskās objektus.


MONTESORI


 


♦ Saldus novada mājas lapā pieejamas ir Idejas klases stundām